«МЕНЕДЖМЕНТ ЖӘНЕ МАРКЕТИНГТЕГІ ЖАҺАНДЫҚ ҮРДІСТЕР» тақырыбындағы студенттік халықаралық ғылыми-практикалық конференция бойынша есеп «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы ұйымдастыруымен

30.11.2023ж. Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУде, 1ОК, 104 ауд. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының «Менеджмент және маркетингтегі жаһандық үрдістер» тақырыбындағы студенттік халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясы сәтті өтті.

Іс-шара жетекші сарапшыларды, зерттеушілерді, кәсіпкерлер мен студенттерді біріктіріп, идеялар мен тәжірибе алмасу үшін бірегей кеңістік құрады.

Конференцияға қатысушылар:

Төраға: Атчабарова А.М. э.ғ.к., PhD, МжМ кафедрасының доценті

Жүргізуші:

Сағырбаева Д.Е., МжМ кафедрасының оқытушысы

Ақбергенов А.Е., МжМ кафедрасының оқытушысы

Қазіргі әлемде менеджмент пен маркетинг технологиялық инновациялар, әлеуметтік-мәдени өзгерістер және экономикалық қиындықтар тудыратын тұрақты өзгерістерге тап болады. Конференцияда цифрлық трансформация, маркетингтегі этикалық мәселелер және белгісіздік жағдайындағы стратегиялық менеджмент сияқты тенденциялар талқыланды. Мұның барлығы конференцияға қатысушыларға қазіргі жаһандық үрдістер бизнес пен басқару ортасын қалай қалыптастырып жатқаны туралы жан-жақты түсінік беруге бағытталған.

Конференция заманауи бизнес тәжірибесіне қатысты тақырыптардың кең ауқымын қамтыды. Сарапшылар менеджмент пен маркетингтің негізгі аспектілерін қарастырып, қатысушыларға осы салалардағы жаһандық трендтер туралы соңғы ақпаратты алуға бірегей мүмкіндік берді.

Конференция барысында шетелден және Қазақстанның басқа университеттерінен шақырылған спикерлер, соның ішінде жетекші ғалымдар, табысты кәсіпкерлер және тәжірибелі практиктер сөз сөйледі:

  1. Богатырева Е.А., «Экономика» мамандығының 5 курс студенті «Корпорацияның қаржылық тұрақтылығының тұжырымдамалары мен негізгі аспектілері» тақырыбында, Санкт-Петербург, Ресей, Ғылыми жетекшісі: п.ғ.к., доцент, Ахметова О.С.
  2. Гайннуллина А.Ю., «Экономика» мамандығының 5 курс студенті: «Банк секторының цифрлық трансформациясы» тақырыбында, Санкт-Петербург, Ресей, Ғылыми жетекшісі: п.ғ.к., доцент, Ахметова О.С.
  3. Қазиева А.Н. Ph.D., «Тұтынушыға бағдарлану және клиенттер үшін құндылық жасау» тақырыбында, Абай атындағы ҚазҰПУ аға оқытушысы, Қазақстан.
  4. Литау В.А. аспиранты, Ресей, Севастополь мемлекеттік университеті, «Туристік кәсіпорындардың экономикалық қызметінің экономикалық тиімділігінің деңгейін анықтайтын факторлар» тақырыбына Ғылыми жетекшісі: э.ғ.д., доцент, Майданевич Ю.П.

Олардың презентациялары қатысушыларға жаңа түсініктер берді, сыни тұрғыдан ойлауды ынталандырды және аудиторияның білімін байытты.

Конференция белсенді тәжірибе алмасуға және жаңа байланыстар орнатуға ықпал етті. Қатысушылар әріптестерімен кездесуге, идеяларды талқылауға және мүмкін болашақ жобалар үшін серіктестер табуға мүмкіндік алды.

Конференциядағы баяндамалар мен талқылаулар менеджмент пен маркетингтің инновациялық тәсілдерін қамтыды. Қатысушылар өз ұйымдарында сәтті жүзеге асырылуы мүмкін практикалық құралдар мен стратегияларды алды.

Конференцияға қатысу менеджмент пен маркетингтің жаһандық трендтері саласындағы білімді дамытуға айтарлықтай үлес қосты. Қатысушылар өз білімдерін жаңартуға, зерттеудің жаңа бағыттарын анықтауға және әртүрлі елдер мен қызмет салаларындағы әріптестерімен тәжірибе алмасуға бірегей мүмкіндік алды.

Барлығы 60 мақала жазылып, 20-дан астам баяндама тыңдалды, одан кейін оларға I, II, III дәрежелі Дипломдар және I, II, III дәрежелі Грамоталар және конференцияға белсенді қатысқаны үшін сертификаттар берілді. Сондай-ақ, пленарлық отырыста «Менеджмент және маркетинг» мамандығының келесі студенттері сөз сөйледі:

  1. Берік Ильясов, 1 курс студенті: «Қазіргі заманғы маркетингтік менеджмент және маркетингтің жаңа тенденциялары» тақырыбында. Ғылыми жетекшісі: э.ғ.м., Ақбергенов А.Е.
  2. Жакибаев Дінмұхаммед Мақсұтұлы, 4 курс студенті, «Менеджмент пен маркетингтегі жаһандық трендтер» тақырыбында. Ғылыми жетекшісі: э.ғ.д., профессор Нұрпейісова Л.С.

Баяндаманы қорытындылай келе, осы конференцияны өткізуге күш салған барлық ұйымдастырушыларға, баяндамашыларға, қатысушыларға және серіктестерге алғысымды білдіргім келеді. Іс-шара жалпы бизнес-ортаны жақсартуға ықпал ететін менеджмент және маркетинг саласындағы білім мен тәжірибені дамытудың маңызды кезеңіне айналатынына сенімдіміз.

Печать