Жоба атауы |
Шетел тілінде білім берудің ерте сатысында шет тілін оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар (Smart Kids балабақшасының базасында) |
Мемлекеттік тіркеу нөмірі |
0124РКИ0303 |
Іске асырудың басталу күні |
2024 |
Іске асырудың аяқталу күні |
2027 |
Жоба жетекшісі |
PhD, аға оқытушы Тулекенова Динара Толеубековна |
Орындалған жұмыстың сипаттамасы
Зерттеудің мақсаты |
Жобаның мақсаты ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде шет тілінде білім берудің ерте сатысында ағылшын тілін оқытуда теориялық-практикалық базаны әзірлеу болып табылады . |
Күтілетін зерттеу нәтижелері |
ü “Шет тіліндегі білім берудің ерте мектепке дейінгі сатысындағы ағылшын тілі бойынша мультимедиялық ойындар” жинағын шығару, жоғары кәсіптік білім беру студенттері үшін ақпараттық-коммуникативтік ойын технологиялары негізінде шет тіліндегі білім берудің ерте сатысында ағылшын тілін оқытудың теориялық-практикалық базасын көрсететін ККСОН журналдарында және нөлдік емес индексі бар зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар жариялау. ü Жоба ақпараттық-коммуникативтік ойын технологиялары негізінде кәсіби-шет тілді қарым-қатынасты модельдеуге қабілетті және дайын болашақ мектепке дейінгі ҰБТ мұғалімінің кәсіби өсу тетіктерін әзірлеуге ықпал ететін болады. ü Жобаның арқасында мектепке дейінгі білім беру мұғалімдерінің біліктілік деңгейіне қойылатын талаптар қайта қаралатын болады. интеграцияланған технологияның теориялық-әдіснамалық негіздері әзірленетін болады; заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды енгізуді ескере отырып, жаңа әдіснамалық ұстанымдардан кәсіптік-шет тілді білім берудің пәндік мазмұны жаңартылады; кәсіптік-шет тілді білім беруді модельдеуде ақпараттық-коммуникативтік ойын технологияларын пайдалану бойынша әдістемелік ұсынымдар беріледі. |
|
ü Жоба қатысушылары ерте кезеңде шетел тілдерін оқытуда АКТ қолдану тұжырымдамасын зерттеді. Тиімді әдістемені құру үшін теориялық негіздер әзірленді, сондай-ақ барлық қатысушылар арасында жобаның мақсаттары мен міндеттерін бірыңғай түсіну қамтамасыз етілді. ü Оқу-әдістемелік нұсқаулар жасалды, оның ішінде сабақ құрылымы және ерте оқытуда АКТ қолдану тәсілдері енгізілді. Профессор-оқытушылар құрамы оқу процесіне жаңа технологияларды енгізе бастаған практикалық материалдар мен қадамдық нұсқаулықтар алды. ü 6 ғылыми мақала жарияланды. |