Мемлекеттік тіркеу нөмірі 0124РКИ0242
Наименование работы на казахском |
«Когнитивті-лингвомәдениеттану әдістемесі негізінде шетел тілінде білім беру аясында кәсіби-бағытталған құзыреттіліктерді қалыптастыруға арналған оқу-әдістемелік мазмұнын құру» |
Тип проекта |
Бастамалық жоба |
Дата начала реализации: |
2024 |
Дата окончания реализации: |
2027 |
Заказчик |
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті |
Руководитель проекта |
Осокина Д.О. PhD, ассоц.проф. |
Описание выполняемой работы
Цель исследования: |
Оқу бағдарламасына когнитивтік-лингвомәдени әдістемені кіріктіру, кәсіби-бағдарлы құзыреттіліктерді дамытуға ерекше көңіл бөлу арқылы ағылшын тілін базалық жеткілікті деңгейде оқытудың тиімділігін арттыру. |
Объекты исследования: |
Шетел тілін оқыту әдістемесі |
Области применения: |
6В01701 – «Екі шет тілі мұғалімі» білім беру бағдарламасы |
Ожидаемые результаты |
6В01701 – «Екі шет тілі мұғалімі» білім беру бағдарламасы 1 курс студенттеріне арналған (В1 деңгейі) негізгі ағылшын тілінің кәсіби бағдарланған оқулығы
Әдістемелік ұсыныстар Студенттердің өзіндік жұмысына арналған жаттығулар жинағы Халықаралық және Қазақстандық басылымдарда зерттеу нәтижелеріне негізделген жарияланымдар |
Промежуточные результаты исследования на 2025 |
• жоба ҰМҒТСО дерекқорында тіркелген • зерттеу туралы келісімге қол қойылды • Жобаның теориялық және әдістемелік негізі анықталды; студенттердің қажеттіліктерін бағалау жүргізілді; қалыптасқан құзыреттер мен ішкі құзыреттер анықталады. • Ағымдағы оқу бағдарламасы түзетілді – лексикалық тақырыптар, ішкі тақырыптар және функционалдық модульдер. Оқулықтың құрылымы мен мазмұны әзірленді. Тақырыптық мәтін бірлігі қағидаттарына сәйкес мәліметтер базасы құрылды. • Жоба мен зерттеу әдістемесінің нәтижелерін көрсететін келесі мақалалар жарияланды:
1. Enhancing Intercultural and Professional Communicative Competence of preschool English language teachers through collaborative learning. Bulletin of Kazakh Ablai Khan University of International Relations and World Languages. Series: Pedagogical Sciences, Vol. 74 No. 3 (2024) Mustafina A.S., Chaklikova A.T., Tutbayeva Zh.A., Ossokina D.O. https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.74.3.004 Almaty, Polylingua, 2024, p. 66-87 2. Peculiarities of developing educational materials based on cognitive-linguacultural methodology: challenges and prospects// Сборник материалов XI Международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы науки и образования в условиях глобальных изменений». 12 ноября, 2024, Алматы, КазУМОиМЯ им. Абылай хана. ISBN 978-601-270-626-0 Mustafina A.S., Tutbayeva Zh.A., Ossokina D.O. 3. Fostering communicative competence through EFL textbooks: a first-year perspective//Materials of International scientific-practical conference «Modern education: experience, problems and prospects» dedicated to the 75th anniversary of the Doctor of Pedagogical sciences, Professor Uzakbayeva Sakhipzhamal Askarovna, October 16, 2024, P. 217-223 Mustafina A.S. Tutbayeva Zh.A., Osokina D.O. 4. Contextualizing Language Learning: The Role of Functional Grammar in Teaching Basic English. Функционалды грамматика: ізденіс және даму болашағы.Республикалық ғылыми дөңгелек жинағы. 10 қазан 2024.Р.Қ Тынысбайұлы- 60 жылдық еңбек жолы. Almaty, Polylingua, 2024 p. 50-57 Tytbayeva.Zh. A, Omarkulova.B.A 5. Integrating functional grammar with artificial intelligence: current trends and challenges. Функционалды грамматика: ізденіс және даму болашағы.Республикалық ғылыми дөңгелек жинағы. 10 қазан 2024.Р.Қ Тынысбайұлы- 60 жылдық еңбек жолы. Almaty, Polylingua, 2024 p. 41-50 Осокина Д.О. 6. Formation of foreign language professional and communicative competence in future tourism specialists. Сборник материалов XI Международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы науки и образования в условиях глобальных изменений». 12 ноября, 2024, Алматы, КазУМОиМЯ им. Абылай хана. ISBN 978-601-270-626-0 Нуралы С.Т. 7. Features of management in education. // Materials of International scientific-practical conference «Modern education: experience, problems and prospects» dedicated to the 75th anniversary of the Doctor of Pedagogical sciences, Professor Uzakbayeva Sakhipzhamal Askarovna, October 16, 2024 Зарбат А. |