Жоба атауы |
Шетел тілі сабақтарында кластерлік тәсіл шартында негізгі жалпы білім беретін мектеп оқушыларының когнитивті-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру («InterLingua» мектеп-лицейі негізінде). |
Мемлекеттік тіркеу нөмірі |
|
Іске асырудың басталу күні |
2024 |
Іске асырудың аяқталу күні |
2027 |
Тапсырыс беруші |
«InterLingua» мектеп-лицейі |
Жоба жетекшісі |
п.к.ғ., проф. Жумабекова Г.Б. |
Орындалған жұмыстың сипаттамасы
Зерттеудің мақсаты |
Шетел тілі сабақтарында кластерлік тәсіл шартында негізгі жалпы білім беретін мектеп оқушыларының когнитивті-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырудың тиімді әдістемелік тәсілдерін негіздеу және әзірлеу. Бұл мақсат оқушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас деңгейін, сыни тұрғыдан ойлауын және қабылдауын жақсарту үшін кластерлік тәсілдің мүмкіндіктерін зерттеп, шетел тілін сәтті үйренуге қажетті негізгі когнитивті және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. |
Күтілетін зерттеу нәтижелері |
ü жоба қатысушылары когнитивті-коммуникативтік құзыреттілік пен кластерлік тәсіл тұжырымдамасын терең зерттейді. Тиімді әдістемені құру үшін теориялық негіздер қалыптастырылады, және қатысушылар арасында жобаның мақсаттары мен міндеттерін бірыңғай түсіну қамтамасыз етіледі; ü шетел тілі сабақтары үшін когнитивті-коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағытталған әдіснамалық база құрылады. Білім беру үдерісінің жоғары сапасын қамтамасыз ететін кластерлік оқыту әдістері мен стратегияларын қамтитын мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсынымдар әзірленеді; ü оқушылардың танымдық және коммуникативтік дағдыларын дамытуды ынталандыратын оқу материалдары әзірленеді және сыналады. Материалдар тілді меңгерудің әртүрлі деңгейлеріне бейімделеді, яғни оларды басқа білім беру мекемелерінде қолдануға мүмкіндік береді; ü кері байланыс пен мониторингті талдау негізінде әдістемелер мен материалдарды бейімдеу жүргізіледі, бұл оқыту сапасын жақсартуға көмектеседі. Кластердің ерекшелігі мен оқушылардың білім беру қажеттіліктерін ескеретін дәлірек әдістемелік ұсыныстар жасалады; ü жоба тәжірибесі конференцияларда, семинарларда, мақалалар мен кәсіби басылымдарда ұсынылады. Бұл кластерлік тәсілдің табысты тәжірибесі туралы хабардарлықты арттырады және басқа мектептерде жаңа әдістерді енгізуге әсер етеді. |
Зерттеу нәтижелері – 2024 жыл |
ü когнитивті-коммуникативтік құзыреттілік және кластерлік тәсіл тұжырымдамасы зерделенді; тиімді әдістемені құру үшін теориялық негіздер қалыптастырылды, қатысушылар арасында жобаның мақсаттары мен міндеттерін бірыңғай түсіну қамтамасыз етілді; ü когнитивті-коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағытталған шетел тілі сабақтары үшін әдіснамалық база құрылды; ü 6 ғылыми мақала жарияланды. |