Шетел тілі сабақтарында кластерлік тәсіл шартында негізгі жалпы білім беретін мектеп оқушыларының когнитивті-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру («InterLingua» мектеп-лицейі негізінде)

    Жоба атауы

    Шетел тілі сабақтарында кластерлік тәсіл шартында негізгі жалпы білім беретін мектеп оқушыларының когнитивті-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру («InterLingua» мектеп-лицейі негізінде).

    Мемлекеттік тіркеу нөмірі

     

    Іске асырудың басталу күні

    2024

    Іске асырудың аяқталу күні

    2027

    Тапсырыс беруші

    «InterLingua» мектеп-лицейі

    Жоба жетекшісі

    п.к.ғ., проф. Жумабекова Г.Б.

    Орындалған жұмыстың сипаттамасы

    Зерттеудің мақсаты

    Шетел тілі сабақтарында кластерлік тәсіл шартында негізгі жалпы білім беретін мектеп оқушыларының когнитивті-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырудың тиімді әдістемелік тәсілдерін негіздеу және әзірлеу. Бұл мақсат оқушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас деңгейін, сыни тұрғыдан ойлауын және қабылдауын жақсарту үшін кластерлік тәсілдің мүмкіндіктерін зерттеп, шетел тілін сәтті үйренуге қажетті негізгі когнитивті және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Күтілетін зерттеу нәтижелері

    ü  жоба қатысушылары когнитивті-коммуникативтік құзыреттілік пен кластерлік тәсіл тұжырымдамасын терең зерттейді. Тиімді әдістемені құру үшін теориялық негіздер қалыптастырылады, және қатысушылар арасында жобаның мақсаттары мен міндеттерін бірыңғай түсіну қамтамасыз етіледі;

    ü  шетел тілі сабақтары үшін когнитивті-коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағытталған әдіснамалық база құрылады. Білім беру үдерісінің жоғары сапасын қамтамасыз ететін кластерлік оқыту әдістері мен стратегияларын қамтитын мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсынымдар әзірленеді;

    ü  оқушылардың танымдық және коммуникативтік дағдыларын дамытуды ынталандыратын оқу материалдары әзірленеді және сыналады.  Материалдар тілді меңгерудің әртүрлі деңгейлеріне бейімделеді, яғни оларды басқа білім беру мекемелерінде қолдануға мүмкіндік береді;

    ü  кері байланыс пен мониторингті талдау негізінде әдістемелер мен материалдарды бейімдеу жүргізіледі, бұл оқыту сапасын жақсартуға көмектеседі. Кластердің ерекшелігі мен оқушылардың білім беру қажеттіліктерін ескеретін дәлірек әдістемелік ұсыныстар жасалады;

    ü  жоба тәжірибесі конференцияларда, семинарларда, мақалалар мен кәсіби басылымдарда ұсынылады. Бұл кластерлік тәсілдің табысты тәжірибесі туралы хабардарлықты арттырады және басқа мектептерде жаңа әдістерді енгізуге әсер етеді.

    Зерттеу нәтижелері – 2024 жыл

    ü  когнитивті-коммуникативтік құзыреттілік және кластерлік тәсіл тұжырымдамасы зерделенді; тиімді әдістемені құру үшін теориялық негіздер қалыптастырылды, қатысушылар арасында жобаның мақсаттары мен міндеттерін бірыңғай түсіну қамтамасыз етілді;

    ü  когнитивті-коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағытталған шетел тілі сабақтары үшін әдіснамалық база құрылды;

    ü  6 ғылыми мақала жарияланды.

    Печать E-mail

    универсиада замена